آئی ایل ٹی 20:وائپرز نے شارجہ کو 6 وکٹوں سے شکست دیدی

شارجہ (نیوزڈیسک )شارجہ کرکٹ سٹیڈیم میں کھیلے گئے آئی ایل ٹی 20 سیزن 2 کے 30 ویں اور آخری لیگ میچ میں ڈیزرٹ وائپرز نے شارجہ واریئرز کو 6 وکٹوں سے شکست دیدی ۔وائپرز کے نیتھن سوٹر (21 رنز دیکر 3 وکٹ) اور ماتھیشا پتھیرانا (28 رنز دیکر 3 وکٹ) کی عمدہ باؤلنگ کی بدولت سیم کرن (29 رنز دیکر 2 وکٹ) نے وارئپرز کو 18 اوورز میں 9 وکٹوں کے نقصان پر 121 رنز تک محدود کر دیا۔

وائپرز نے 12.5 اوورز میں ہدف حاصل کرلیا جس میں اوپنر فل سالٹ (30) اور ایلکس ہیلز نے 23 گیندوں پر 50 رنز کی شراکت قائم کی اس کے بعد کپتان کولن منرو (27) اور دنیش چندیمل (24) کے درمیان چوتھی وکٹ کے لیے 49 رنز کی شراکت قائم ہوئی۔

مزید پڑھیں:‌بھارت کو شکست، آسٹریلیا انڈر 19 ورلڈکپ کا بھی چیمپئن بن گیا

میچ شروع ہونے سے پہلے ہی آؤٹ ہونے والی وائپرز نے 31 گیندیں باقی رہ کر فتح حاصل کر لی۔ اس جیت نے انہیں واریئرز کو ٹیبل میں سب سے نیچے دھکیلنے اور پانچویں پوزیشن حاصل کرنے میں مدد کی۔اسکور کا تعاقب کرتے ہوئے وائپرز کے اوپنر سالٹ نے 12 گیندوں پر 30 رنز بنائے جس میں 4 چوکے اور 2 چھکے شامل تھے جس کے بعد سین ولیمز آؤٹ ہوگئے۔

ڈین لارنس تیزی سے آؤٹ ہوئے اور جنید صدیقی کو نیلانش کیسوانی نے 7 رنز پر آؤٹ کیا۔ صدیق نے 21 رنز پر ہیلز کے آف اسٹمپ پر بھی شاندار گیند لگائی۔دنیش چندیمل نے اپنے کپتان کولن منرو کے ساتھ ملکر اپنی ٹیم کو آسانی سے ہدف تک پہنچایا ، حالانکہ منرو اس وقت رن آؤٹ ہوگئے جب جیت کے لئے سات رنز درکار تھے۔اس سے قبل ڈیزرٹ وائپرز نے ٹاس جیت کر باؤلنگ کا فیصلہ کیا۔ نیتھن سوٹر کھیل کے بہترین کھلاڑی قرار پائے۔