مو بائلز کمپنیوں کی کارکردگی بے نقاب،پی ٹی اے کے پاس شکایات کے انبار

اسلام آباد ( اے بی این نیوز    )پی ٹی اے کو مارچ 2024 میں ٹیلکوز کے خلاف 17,000 سے زیادہ شکایات موصول ہوئیں، ٹیلی کام آپریٹرز اور سیلولر آپریٹرز کے خلاف ٹیلی کام صارفین کی جانب سے 17,712 شکایات موصول ہوئیں، جن میں سے 17,603 (99.4 فیصد) کو حل کیا گیا۔ یہ شکایات مختلف ٹیلی کام آپریٹرز کے خلاف موصول ہوئی ہیں، جن میں سیلولر موبائل آپریٹرز (CMOs)، پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن کمپنی لمیٹڈ (PTCL)، لانگ ڈسٹنس انٹرنیشنل (LDI) آپریٹرز، وائرلیس لوکل لوپ (WLL) آپریٹرز، اور انٹرنیٹ سروس فراہم کرنے والے شامل ہیں۔ (ISPs)، مارچ کے دوران۔ زیادہ سے زیادہ

مزید پڑھیں :بجلی صارفین ہو جا ئیں تیار، اربوں روپے کا اضافی بوجھ ڈالے جانے کا امکان

شکایات اسی طبقہ سے تعلق رکھتی ہیں۔ مارچ تک سی ایم اوز کے خلاف شکایات کی کل تعداد 17,327 تھی، جن میں سے 17,233 (99.5 فیصد) کا ازالہ کیا گیا۔advergic.com کے ذریعہ تقویت یافتہ اشتہارپی ٹی اے کے اعداد و شمار کے مطابق جاز کے خلاف 7,398 شکایات موصول ہوئیں جن میں سے 7,374 (99.7 فیصد) کو حل کیا گیا۔ مزید، ٹیلی نار کے خلاف 2,551 شکایات موصول ہوئیں، جن میں سے 2,528 (99.1 فیصد) کو حل کیا گیا۔ اسی طرح زونگ کے خلاف 5,661 شکایات موصول ہوئیں جن میں سے 5,639 (99.6 فیصد) کا ازالہ کیا گیا۔ یوفون کے خلاف کل 1,707 شکایات موصول ہوئیں جن میں سے 1,682 (98.5 فیصد) کو حل کیا گیا۔پی ٹی اے کو بنیادی ٹیلی فونی کے خلاف 92 شکایات بھی موصول ہوئیں جن میں سے 89 کو مارچ کے دوران حل کیا گیا جس کی شرح 96.7 فیصد تھی۔ مزید برآں، ISPs کے خلاف 290 شکایات موصول ہوئیں، جن میں سے 278 (95.9 فیصد) کا ازالہ کیا گیا۔

مزید پڑھیں :ضلع خیبر سکیورٹی رفورسز کا خفیہ آپریشن، 3دہشت گرد ہلاک