اہم خبریں

ہائیر نے لیورپول فٹ بال کلب اور پیرس سینٹ جرمین کے ساتھ فٹ بال کی دنیا میں نئی ​​شراکت داری پر دستخط کردیئے

برلن(اے بی این نیوز) لالیگا، لا لیگا پرتگال، رائل مراکش فٹ بال فیڈریشن کے ساتھ بھی شراکت داری کرکے اور اے ٹی پی ٹور کے ساتھ معاہدے کی تجدید کے ساتھ، ہائیر نے اپنی عالمی کھیلوں کی شراکت کی حکمت عملی کو تقویت بخشی۔

ہائیر، جو گھریلو آلات کے بڑے برانڈ کی فروخت کے عالمی ریٹیل حجم میں پہلے نمبر پر ہے، نے آج Liverpool Football Club اور Paris Saint-Germain کے ساتھ کثیر سالہ عالمی شراکت کا اعلان کیا۔

معاہدوں نے دنیا میں سب سے زیادہ پیروی کیے جانے والے فٹ بال کلبوں میں سے دو کو ایک ایسے برانڈ کے ساتھ جوڑ دیا ہے جو صارف پر مبنی اختراع کے لیے جانا جاتا ہے۔

آج IFA برلن میں، دونوں کلبوں کے ایگزیکٹوز ہائیر کی نئی برانڈ حکمت عملی کی نقاب کشائی کا مشاہدہ کرنے اور عالمی سطح پر شراکت کا اعلان کرنے کے لیے ہائیر میں شامل ہوئے۔ شراکت داری کے تحت، ہائیر تمام اسٹیڈیم، ڈیجیٹل اور ریٹیل ٹچ پوائنٹس پر فعال ہو جائے گا۔ خصوصی پرستار کے تجربات فراہم کرنا؛ اور کو-برانڈڈ سمارٹ ہوم پروڈکٹس دریافت کریں جو روزمرہ کی زندگی میں میچ ڈے توانائی لاتی ہیں۔

“ہم لیورپول فٹ بال کلب اور پیرس سینٹ جرمین – دنیا کے دو مشہور چیمپئن کلبوں کے ساتھ شراکت داری کرکے اپنی کھیلوں کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کو بلند کرنے پر بہت پرجوش ہیں۔

ان کی فضیلت اور جدت کے جذبے کی انتھک جستجو ہائیر کے کاروباری DNA اور ایک حقیقی عالمی برانڈ بنانے کے لیے ہمارے عزم کے ساتھ گہرائی سے گونجتی ہے۔ ان شراکت داریوں کے ذریعے، ہمارا مقصد دنیا بھر میں مداحوں اور صارفین کے لیے حوصلہ افزائی، جڑنا، اور بہتر، بہتر تجربات پیدا کرنا ہے۔” بورڈ آف ڈائریکٹرز کے وائس چیئرمین اور ہائیر گروپ کے صدر ہیشان لیانگ نے کہا۔

“عظیم ٹیمیں درستگی، ٹیم ورک اور مسلسل بہتری کے ذریعے جیتتی ہیں۔ ہم مصنوعات کو اسی طرح بناتے ہیں: لوگوں کے ارد گرد ڈیزائن کیا گیا، ٹیکنالوجی سے تقویت یافتہ، اور روزمرہ کے استعمال میں ثابت۔”

لیورپول فٹ بال کلب کے چیف کمرشل آفیسر بین لاٹی نے تبصرہ کیا، “ہائر ایک پرجوش، اختراعی، اور عالمی سطح پر معروف برانڈ ہے، اور ہم انہیں LFC فیملی میں خوش آمدید کہتے ہیں۔”

ہوم اپلائنس فراہم کرنے والے سرکردہ کے طور پر، ہائیر نے پوری دنیا کی مارکیٹوں میں معیار اور مضبوط موجودگی کے لیے شہرت بنائی ہے۔

یہ عالمی رسائی لیورپول فٹ بال کلب کے عالمی فین بیس کے پیمانے کے مطابق ہے، اور ہم اس شراکت داری کو زندہ ہوتے دیکھ کر اور مل کر کام کرنے کے منتظر ہیں۔

“ہمیں ہائیر کو پیرس سینٹ جرمین فیملی میں خوش آمدید کہتے ہوئے بہت خوشی ہوئی ہے۔” پیرس سینٹ جرمین کے چیف ریونیو آفیسر رچرڈ ہیزل گریو نے کہا۔

“ایک عالمی سرکردہ ہوم اپلائنس برانڈ کے طور پر، ہائیر لوگوں کی روزمرہ زندگی کا حصہ ہے۔ یہ شراکت داری کلب کو اسٹیڈیم اور گھر دونوں جگہوں پر، دنیا بھر میں اپنے مداحوں کے قریب لانے کا ایک منفرد موقع ہے۔”

فٹ بال میں، ہائیر LALIGA کے ساتھ بھی شراکت کرتا ہے- جو عالمی سطح پر سب سے زیادہ دیکھی جانے والی فٹ بال لیگوں میں سے ایک ہے-، Liga پرتگال- جو یورپ میں سب سے تیزی سے ترقی کرنے والی قومی لیگوں میں سے ایک ہے-، اور رائل مراکش فٹ بال فیڈریشن — افریقہ کی ایک اعلی درجے کی قومی ٹیم جس میں عالمی سطح پر مرئیت بڑھ رہی ہے۔ یہ شراکتیں ہائیر کے فٹ بال روڈ میپ میں اسپین، پرتگال اور مراکش کی اسٹریٹجک مرکزیت کو اجاگر کرتی ہیں۔

کھیل کی دنیا میں اپنی بالکل نئی دوہری کفالت کی حکمت عملی کے ایک حصے کے طور پر جس میں ٹینس شامل ہے، ہائیر نے 2028 تک ATP ٹور کے ساتھ اپنی اسٹریٹجک شراکت داری کی تجدید کی ہے۔ برانڈ ٹورنامنٹ پورٹ فولیو میں یہ شامل ہوں گے: Plava Laguna Croatia Open (Umag)، ABN Amro Open (Rotterdam)، اوپننگ سیزن (بی ایم ڈبلیو) ٹورن میں اے ٹی پی فائنلز۔

ایکسٹینشن سے Haier کو ATP ٹور ایونٹس میں آن کورٹ برانڈ ویزیبلٹی، پریمیم مہمان نوازی کے تجربات اور آن سائٹ پروڈکٹ انٹیگریشن ملنا جاری رہے گا، جو اپنی جدید ترین سمارٹ لائف ایجادات کو ظاہر کرنے کے لیے ایک عالمی پلیٹ فارم مہیا کرے گا۔

برانڈ کو اے ٹی پی کے ڈیجیٹل چینلز پر ایک بلین سے زیادہ کے آن لائن سامعین تک پہنچنے سے بھی فائدہ ہوگا۔

ٹینس کی دنیا میں، ہائیر نے Roland-Garros اور Rolex Paris Masters کے ساتھ ساتھ آسٹریلین اوپن اور Mutua Madrid Open کے ساتھ اپنی شراکت داری جاری رکھی ہوئی ہے، جس سے ٹینس کو اپنی عالمی حکمت عملی میں ایک پریمیم پلیٹ فارم کے طور پر مزید مستحکم کیا جا رہا ہے۔

اس نئے مرحلے کے ایک حصے کے طور پر، Haier ATP گولڈ پارٹنر کے طور پر اپنے کردار کو نہ صرف ہوم اپلائنسز کے زمرے میں بلکہ اب ہوم انٹرٹینمنٹ اور ٹی وی میں بھی وسیع کرے گا، جس سے اس کی کراس کیٹیگری کی نمائش اور عالمی مداحوں کے ساتھ جاری مکالمے کو تقویت ملے گی۔

“ہائر کے ساتھ اپنی شراکت کو بڑھانا ہمارے اب تک کے تعاون کی قدر اور اثر کو ظاہر کرتا ہے”۔ Rodolphe Tastet، ATP کے نائب صدر، پارٹنرشپس کہتے ہیں۔

“2023 میں افواج میں شمولیت کے بعد سے، ہم نے ATP کے عالمی سامعین کے سامنے ہائیر کی پریمیم ٹیکنالوجی کی نمائش کے لیے قریب سے کام کیا ہے۔ ہمیں اپنی مشترکہ عزم جدت اور عمدگی کو تقویت دیتے ہوئے اس رفتار کو برقرار رکھنے پر فخر ہے”۔

برانڈ اور بڑے بین الاقوامی ٹینس ایونٹس کے درمیان شراکت داری قدروں کے گہرے اشتراک سے جنم لیتی ہے، جیسے خوبصورتی، درستگی اور اعلیٰ سطح کی کارکردگی کی جستجو۔

وہ خوبیاں جو عظیم چیمپئنز اور ہائیر سے منسلک حل دونوں کو ممتاز کرتی ہیں: تکنیک، عمدگی، اور انداز کے اظہار کا کامل امتزاج۔

لیورپول فٹ بال کلب اور پیرس کے ساتھ مل کر
چاہے وہ روایتی اور نازک کپڑوں کی دیکھ بھال کے لیے تیار کی گئی واشنگ مشین ہو، یا ایک ایئر کنڈیشنر جو بجلی کے اضافے کے دوران بھی کام کرنے کے قابل ہو، ہر جگہ لوگوں کی زندگی کو بہتر بنانے کے لیے ہر حل کا تصور کیا جاتا ہے۔

یہی نقطہ نظر ہائیر اسپورٹس اسپانسرشپ حکمت عملی کی رہنمائی کرتا ہے: شراکت داری کا ایک پورٹ فولیو جو عالمی مقصد کی تکمیل کے دوران مقامی جذبوں کی عکاسی کرتا ہے۔

فٹ بال کی پچوں سے لے کر ٹینس کورٹ تک، یورپ سے لے کر ایشیا اور افریقہ تک، ہائیر ایسے پلیٹ فارمز میں سرمایہ کاری کرتا ہے جو لوگوں کی زندگیوں کے ساتھ مستند طور پر گونجتے ہیں، اور کھیل کو ایک عالمگیر زبان میں تبدیل کرتے ہیں جو ٹیکنالوجی، ثقافت اور جذبات کو ایک مشترکہ کہانی کے تحت متحد کرتی ہے: نمبر والوں کے ساتھ کھیلیں۔

ہائیر گروپ کے بارے میں
1984 میں قائم ہوا، ہائیر گروپ “مزید تخلیق، مزید امکانات” کے مقصد کے ساتھ، بہتر زندگی اور ڈیجیٹل تبدیلی کے حل فراہم کرنے والا ایک معروف عالمی فراہم کنندہ ہے۔

ہائیر ہمیشہ سے صارف پر مرکوز رہا ہے اور اس نے تین ستونوں کا ایک لینڈ سکیپ بنایا ہے: اسمارٹ لیونگ، کمپری ہینسو ہیلتھ انڈسٹری، اور ڈیجیٹل اکانومی انڈسٹری۔

کمپنی نے 10 R&D مراکز، 35 صنعتی پارکس، اور 163 مینوفیکچرنگ مراکز قائم کیے ہیں، جس سے 2024 میں 55.9 بلین امریکی ڈالر کی عالمی آمدنی حاصل ہوئی ہے۔ ہائیر کو مسلسل 7 سالوں سے Kantar BrandZ ٹاپ 100 سب سے قیمتی عالمی برانڈز میں درجہ دیا گیا ہے۔

مزید برآں، ہائیر مسلسل 16 سالوں سے یورو مانیٹر گلوبل میجر اپلائنسز برانڈ میں نمبر 1 پوزیشن پر فائز ہے۔ ہائیر کے پاس 8 لسٹڈ کمپنیاں ہیں، اس کی ذیلی کمپنی ہائیر سمارٹ ہوم کا نام فارچیون گلوبل 500 اور فارچیون ورلڈ کی سب سے زیادہ قابل تعریف کمپنیوں میں شامل ہے۔

لیورپول فٹ بال کلب کے بارے میں
1892 میں قائم ہونے والا، لیورپول فٹ بال کلب دنیا کے سب سے تاریخی اور مشہور فٹ بال کلبوں میں سے ایک ہے، جس نے 20 لیگ ٹائٹل جیتے ہیں، جن میں پریمیئر لیگ، آٹھ ایف اے کپ، 10 لیگ کپ، چھ یورپی کپ، تین یو ای ایف اے کپ، چار یورپی سپر کپ، 16 چیریٹی شیلڈز، دو ویمنز چامپ لیگ اور ایک سپر لیگ ٹائٹل شامل ہیں۔

ایک سماجی طور پر ذمہ دار کلب کے طور پر، لیورپول فٹبال کلب کو اس کام پر فخر ہے جو وہ ایوارڈ یافتہ The Red Way کے ذریعے کرتا ہے، اپنے لوگوں، اپنے سیارے اور اس کی کمیونٹیز کے لیے ایک بہتر مستقبل بنانے کے لیے اس کی جاری وابستگی۔

اس میں کلب بھر میں پائیداری کو بہتر بنانے، تمام شعبوں میں مساوات، تنوع اور شمولیت کو بڑھانے، اور مرسی سائیڈ میں بچوں اور نوجوانوں کے لیے زندگی کو بدلنے والے مواقع پیدا کرنے کی کوششیں شامل ہیں اور اس کے علاوہ اس کے سرکاری خیراتی ادارے LFC فاؤنڈیشن کا شکریہ۔

پیرس سینٹ جرمین کے بارے میں
1970 میں قائم کیا گیا اور 2025 میں پہلی بار UEFA چیمپئنز لیگ کے فاتحین کا تاج پہنایا، پیرس سینٹ جرمین (PSG) فرانس کا سب سے کامیاب اسپورٹس کلب اور یورپی اسٹیج پر ایک اہم قوت ہے۔ 2011 سے قطر اسپورٹس انویسٹمنٹ (QSI) کی ملکیت کے تحت، PSG ایک کثیر کھیلوں کے ادارے میں تبدیل ہو گیا ہے، جو مردوں اور خواتین کے فٹ بال، ہینڈ بال، جوڈو اور اسپورٹس میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کر رہا ہے۔

2022 میں، امریکہ میں مقیم Arctos Partners نے کلب میں اس کی طویل مدتی ترقی کی حکمت عملی کو سپورٹ کرنے کے لیے سرمایہ کاری کی۔ عالمی مداحوں کی تعداد 500 ملین سے زیادہ ہے اور سوشل میڈیا پر 230 ملین سے زیادہ کی مشترکہ سوشل میڈیا فالوونگ کے ساتھ، PSG کھیل، فیشن اور تفریح ​​کے چوراہے پر بیٹھ کر ایک ثقافتی آئیکن بن گیا ہے۔

اردن جیسے عالمی برانڈز کے ساتھ تعاون نے عالمی سطح پر تسلیم شدہ طرز زندگی کے برانڈ کے طور پر اس کی حیثیت کو مستحکم کیا ہے۔ 2024 میں، کلب نے پیرس سینٹ جرمین کیمپس کا افتتاح کیا، یہ ایک جدید ترین سہولت ہے جو کھلاڑیوں کی ترقی اور کارکردگی کے لیے نئے معیارات قائم کرتی ہے۔

نئی نسل کے کلب کے طور پر، پیرس سینٹ جرمین کھیل اور معاشرے کے مستقبل کی تشکیل کے لیے ایتھلیٹک عمدگی، ثقافتی اثر و رسوخ اور سماجی اثرات کو ملاتا ہے۔

اے ٹی پی کے بارے میں
اے ٹی پی کا مشن ٹینس کی خدمت کرنا ہے۔ اے ٹی پی ٹور اور اے ٹی پی چیلنجر ٹور کی گورننگ باڈی کے طور پر ہم ایک ارب عالمی شائقین کی تفریح ​​کرتے ہیں، باوقار ٹورنامنٹس میں دنیا کے عظیم ترین کھلاڑیوں کی نمائش کرتے ہیں، اور گیم کی اگلی نسل کو متاثر کرتے ہیں۔

آسٹریلیا میں یونائیٹڈ کپ سے لے کر یورپ، امریکہ اور ایشیا تک، ATP ماسٹرز 1000، 500 اور 250 ایونٹس اور گرینڈ سلیمز میں ٹائٹلز اور PIF ATP رینکنگ پوائنٹس کے لیے گیم کے ستارے لڑ رہے ہیں۔ تمام سڑکیں Nitto ATP فائنلز کی طرف لے جاتی ہیں، جو ہمارا پر وقار سیزن فائنل ٹورن، اٹلی میں منعقد ہوا۔

صرف سیزن کے بہترین 8 سنگلز پلیئرز اور ڈبلز ٹیموں پر مشتمل، ٹورنامنٹ میں سال کے آخر میں ATP ورلڈ نمبر 1 کا تاج پہنایا جا رہا ہے، جو کہ PIF کی طرف سے پیش کیا گیا ہے، جو ٹینس میں حتمی کامیابی ہے۔ مزید معلومات کے لیے، براہ کرم www.ATPTour.com ملاحظہ کریں۔
مزید پڑھیں: نریندر مودی اس بار اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے اجلاس میں شرکت نہیں کریں گے

متعلقہ خبریں