100 طاقتور ترین کاروباری خواتین کی فہرست میں دو پاکستانی بھی شامل

اسلام آباد(نیوزڈیسک) 2024فوربس کی مشرق وسطیٰ کی 100 طاقتور ترین کاروباری خواتین کی فہرست میں دو پاکستانیوں کا نام بھی شامل ہے۔

معروف عالمی بزنس میگزین فوربز نے مشرق وسطیٰ کی 10 اعلیٰ ترین خواتین ایگزیکٹوز میں دو پاکستانی خواتین کو بھی شامل کیا ہے۔

شائستہ آصف فوربس کی دی مڈل ایسٹ کی 100 سب سے زیادہ طاقتور کاروباری خواتین 2024 کی فہرست میں چوتھے نمبر پر ہیں۔

متحدہ عرب امارات میں واقع ہیلتھ کیئر نیٹ ورک، PureHealth Holding کے شریک بانی اور گروپ چیف ایگزیکٹو آفیسر کے طور پر کام کرتی ہیں۔شائستہ آصف نے 2006 میں ہیلتھ کیئر کمپنی کو مشترکہ طور پر قائم کیا اور دسمبر 2023 میں گروپ سی ای او کا کردار سنبھالا۔

مزیدپڑھیں:نیشنل ویمن بیس بال چیمپئن شپ 2024،واپڈا جیت گیا

رپورٹ کے مطابق کمپنی کی ابتدائی عوامی پیشکش (آئی پی او) نے دسمبر 2023 میں ابوظہبی میں جاری کردہ حصص کیپٹل کا 10پیش کرکے $986 ملین اکٹھا کیا۔

سیکیورٹیز ایکسچینج کے ساتھ IPO پیشہ ور صارفین کے درمیان 54 بار اور خوردہ صارفین کے درمیان 483 گنا زیادہ ہے۔

مزید برآں جنوری 2024 میں، PureHealth نے UK کا سب سے بڑا آزاد ہسپتال آپریٹر سرکل ہیلتھ گروپ، قرض سے پہلے 1.2 بلین ڈالر کے ساتھ ساتھ شیخ شکبوت میڈیکل سٹی، متحدہ عرب امارات کا سب سے بڑا ہیلتھ کیئر کمپلیکس، 600 ملین ڈالر میں حاصل کیا، جس کی آمدنی $585.4 ملین تھی۔

شازیہ سید یونی لیور شمالی افریقہ، لیونٹ، اور عراق کی جنرل منیجر کے ساتھ ساتھ عربیہ کی سینئر کسٹمر ڈیولپمنٹ لیڈنے اپنے وسیع کارپوریٹ تجربے کی وجہ سے فہرست میں نویں پوزیشن حاصل کی۔سیدجو پہلے یونی لیور پاکستان کے سی ای او تھے، اوورسیز انویسٹرز چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے صدر اور پاکستان بزنس کونسل کے ڈائریکٹر جیسے عہدوں پر فائز رہ چکے ہیں۔

انہوں نے 1989 میں یونی لیور میں بطور مینجمنٹ ٹرینی پاکستان میں شمولیت کے بعد 2021 میں اپنا موجودہ کردار سنبھالا۔ فوربز نے نوٹ کیا کہ سید پاکستان میں یونائیٹڈ بینک لمیٹڈ کے بورڈ میں بھی خدمات انجام دیتی ہیں، بورڈ رسک اینڈ کمپلائنس کمیٹی کے ممبر اور بورڈ آڈٹ کمیٹی کے چیئرپرسن جیسے عہدوں پر فائز ہیں۔