اہم خبریں

پیپسی کو پاکستان نے سیلاب متاثرہ فوڈ کارٹ وینڈرز کے لیے ’رائز ٹوگیدر‘ پروگرام لانچ کر دیا

لاہور (اے بی این نیوز)پیپسی کو پاکستان نے پیپسی کو فاؤنڈیشن اور معروف مائیکرو انٹرپرینیورشپ غیر منافع بخش ادارے سیڈ آؤٹ (SeedOut) کے اشتراک سے’پیپسی کو رائز ٹوگیدر‘پروگرام کا آغاز کیا ہے۔ یہ ایک نمایاں سماجی و معاشی بااختیاری کا منصوبہ ہے جس کا مقصد پاکستان بھر میں روزگار کی بحالی اور کمیونٹی کی مضبوطی کو فروغ دینا ہے۔

کئی دہائیوں سے پاکستان کی اسٹریٹ فوڈ ثقافت صرف کھانوں کی روایت نہیں رہی بلکہ یہ لاکھوں چھوٹے کاروباری افراد کے لیے ذریعۂ آمدن رہی ہے۔ فوڈ کارٹس شہر کی گلیوں کو ذائقہ، اپنائیت اور رونق بخشتے ہیں۔ تاہم بڑھتی ہوئی مہنگائی، صارفین کے اخراجات میں کمی، اور 2025 کے تباہ کن سیلاب نے اس اہم شعبے کو شدید نقصان پہنچایا ہے، جس کے باعث کئی وینڈرز اپنے کارٹس، جمع پونجی اور اپنے خاندان کی کفالت کے ذرائع سے محروم ہو گئے۔

ایسے حالات میں پیپسی کو پاکستان اور اس کا مشہور برانڈ 7UP، پیپسی کو فاؤنڈیشن کی معاونت سے، ایک ایسا پروگرام لے کر سامنے آئے ہیں جو با وقار طریقے سے معاشی بحالی پر مبنی ہے۔

یہ دو سالہ معاشی بااختیاری پروگرام پہلے سال میں 200 سے زائد اسٹریٹ فوڈ فروشوں کو دوبارہ روزگار میں شامل کرنے کا ہدف رکھتا ہے، جس سے 1,600 سے زائد افراد پر مثبت اثر پڑے گا۔ اس پروگرام کے تحت جدید فوڈ کارٹس، بلاسود مائیکروفنانسنگ، اور فوڈ ہائجین، مالی آگاہی، کسٹمر سروس اور بزنس پلاننگ کی باضابطہ تربیت فراہم کی جائے گی۔ سیڈ آؤٹ کے ذریعے نافذ کیے جانے والے اس اقدام میں عالمی کارپوریٹ معیار اور مقامی کمیونٹی مہارت کو یکجا کیا گیا ہے تاکہ مدد اُن خاندانوں تک پہنچے جو حالیہ معاشی اور ماحولیاتی بحرانوں سے سب سے زیادہ متاثر ہوئے ہیں۔

اس کوشش میں 7UP کی قیادت پاکستان کی متحرک فوڈ کلچر سے اس کے دیرینہ تعلق کا فطری تسلسل ہے۔ 7UP ایک 360 ڈگری اسٹوری ٹیلنگ مہم کے ذریعے شریک وینڈرز کی کہانیاں اجاگر کرے گا، جن میں ان کی جدوجہد، حوصلہ اور دوبارہ استحکام کی جانب سفر کو نمایاں کیا جائے گا۔

یہ اقدام پیپسی کو پاکستان کے وسیع تر #InWithForPakistan وژن کو مزید مضبوط کرتا ہے، جس کا مقصد کمیونٹیز کو بااختیار بنانا اور پائیدار قومی بحالی میں کردار ادا کرنا ہے۔

پیپسی کو انٹرنیشنل بیوریجز کے چیف کمرشل آفیسر اور پیپسی کو پاکستان بیوریجز کے جنرل منیجر، فرقان احمد سید نے کہا:

اسٹریٹ فوڈ فروش ہماری ثقافت اور معیشت دونوں کا لازمی حصہ ہیں۔ ان کے روزگار کی بحالی وقت کی اہم ضرورت ہے، اور یہ پروگرام ہمارے اس یقین کی عکاسی کرتا ہے کہ کارپوریشنز کو اُن کمیونٹیز کو مضبوط بنانے میں فعال کردار ادا کرنا چاہیے جن کی وہ خدمت کرتی ہیں۔ اسٹریٹ فوڈ ہماری نوجوان نسل اور ثقافت کا اہم جزو ہے، اور اس پروگرام کے ذریعے پیپسی کو اور 7UP اُن فروشوں کی مدد پر فخر محسوس کرتے ہیں۔

سیڈ آؤٹ کے بانی اور صدر، زین اشرف مغل نے کہا:
حقیقی بحالی کا آغاز تب ہوتا ہے جب خاندان اپنا وقار اور پائیدار آمدن کمانے کی صلاحیت دوبارہ حاصل کرتے ہیں۔ پیپسی کو رائز ٹوگیدر پروگرام کے ذریعے ہم نہ صرف روزگار بحال کر رہے ہیں بلکہ کمیونٹی کی سطح پر اعتماد، حوصلے اور طویل مدتی معاشی استحکام کو بھی فروغ دے رہے ہیں۔ سیڈ آؤٹ میں ہمارا یقین ہے کہ پائیدار اثر انحصار نہیں بلکہ مواقع فراہم کرنے سے پیدا ہوتا ہے۔

یہی جذبہ پیپسی کو فاؤنڈیشن بھی رکھتی ہے۔ پیپسی کو فاؤنڈیشن کے سینئر ڈائریکٹر حاتم خان نے کہا:“یہ کوشش صرف مالی امداد تک محدود نہیں بلکہ اعتماد، وقار اور مواقع کی بحالی کے بارے میں ہے۔

پیپسی کو رائز ٹوگیدر پروگرام بامقصد اور باہمی تعاون پر مبنی اقدام کی طاقت کی ایک واضح مثال ہے۔ ایک کارٹ، ایک فروش اور ایک خاندان کو ایک وقت میں دوبارہ کھڑا کر کے، یہ منصوبہ پائیدار معاشی بحالی میں مدد دینے کے ساتھ ساتھ پاکستان کی اسٹریٹ فوڈ ثقافت کے ذائقوں اور روایات کو محفوظ رکھنے کا عزم رکھتا ہے۔

متعلقہ خبریں