اسلام آباد( اے بی این نیوز ) نیشنل الیکٹرک پاور ریگولیٹری اتھارٹی کل ’’نیپرا آسان اپروچ‘‘ کے نام سے ایک موبائل ایپلیکیشن (ایپ) لانچ کرنے جا رہی ہے۔
یہ ایپ صارفین کو کم سے کم ممکنہ وقت میں بجلی کے مسائل جیسے کہ بجلی کی بندش اور اتار چڑھاؤ، بجلی میں لگنے والی آگ، لائن فالٹس اور بلنگ میں تضادات سے متعلق شکایات درج کرنے کے قابل بنائے گی۔
نیپرا آسان اپروچ ایپ شکایات جمع کرانے کے عمل کو آسان بناتی ہے اور صارفین کو اپنے مسائل کی حقیقی وقت میں پیش رفت کو ٹریک کرنے کی اجازت دیتی ہے، جس سے شکایات درج کرنے کی کارکردگی اور آسانی میں اضافہ ہوتا ہے۔
مزید پڑھیں :چیئرمین پی سی بی کا کرکٹ کے معاملات وقار یونس کے حوالے کرنیکا فیصلہ













